معرفی IUI


معرفی iui

در IUI تک تک لحظات زندگی با نوآوری آمیخته است، در اینجا هدف ما به روشنی به زندگی مردم جهان می درخشد.

اتحادیه بین الملی اختراعات و نوآوری های صنعتی (IUI) بزرگترین ناشر و توسعه دهنده معیارهای نوآوری برای محصولات صنعتی در جهان است. مقر اصلی IUI در انگلستان و در شهر لندن می باشد و در بسیاری از کشور های دنیا دارای نمایندگی می باشد. این سازمان به هیچ دولتی وابسته نیست و هدف آن تدوین استانداردهایی برای نوآوری محصولات و بهبود در سازمان ها می باشد تا در راستای آن خروجی سازمان ها تاثیر مثبتی در جامعه داشته باشد. در راستای تحقق  اهداف و ماموریت IUI، دو نشان IUI 5002 و IUI 5001 بر اساس سطح نوآوری سازمان ها به آنها اعطا می گردد که بتوان موجبات بهبود در سازمان ها را فراهم کرد و به ثبت اختراعات و نوآوری های صنعتی کمک شایانی نمود.

IUI  یک سازمان غیر دولتی و بین المللی است که سطح بالایی از استانداردها را برای محصولات، خدمات و فرایند های خلاقانه تدوین می کند. اعضای  IUI با همکاری خود نتایج مثبت و قابل اعتمادی را برای صنعت ایجاد می کنند و IUI در سطح جامعه، نوآوری را افزایش می دهد. مدیریت این اتحادیه تلاش می کند تا به مشتریان و اعضای خود در رشد در بازار جهانی کمک کند و این تعهد با افتخار در بیانیه شرکت مشخص گردیده است.

هدف اتحادیه اختراعات و نوآوری های صنعتی IUI ثبت نوآوری های صنعتی، محافظت از آنها، قدردانی از نوآوران و ایجاد اطمینان برای مصرف کنندگان محصول تایید شده می باشد که مصرف کنندگان بدانند محصول نوآور بسیاری از الزامات قانونی را رعایت نموده و با سایر محصولات بازار متفاوت می باشد و به صورت خلاقانه محصول طراحی شده است.

اتحادیه IUI با بسیاری از دفاتر مالکیت فکری IP Offices ، نهادهای دولتی و WIPO همکاری می نماید تا بتواند خدمات شایانی را به اعضای خود ارائه دهد.

اطلاعات دفتر اصلی اتحادیه IUI :

Website: www.iuiglobal.org

Address: SUITE B 29, HARLEY St., W1G 9QR, London, UK

 



ثبت نظر شما

نام :

ایمیل :

نظر :



  • ایزو کارت چیست ؟
    با مزایای ایزو کارت آشنا شوید
  • ایزو چیست ؟
    سازمان جهانی استاندارد سازی
  • ایزو 9001
    استاندارد جهانی مدیریت کیفیت
  • ممیزی ایزو
    راهنمای نحوه ممیزی
  • شرکت گواهی دهنده ایزو
    معایب سیستم های سنتی اخذ ایزو
  • استاندارد محیط زیست
    ایزو 14001 : استاندارد جهانی محیط زیست
  • ممیزی ایزو
    روش اجرايي مميزي داخلي ایزو , استاندارد ایزو , پیاده سازی ایزو , روش اجرایی ایزو,
  • مستندات ایزو
    راهنمايي هاي براي تهيه مستندات سيستم مديريت كيفيت ایزو , گواهینامه ایزو , دستورالعمل ایزو , ایزو18001,
  • نظامنامه ایزو
    نظامنامه کيفيت ایزو , ایزو 9001, دانلود ایزو , پیاده سازی ایزو,
  • اخذ گواهینامه ایزو
    ایزو، گواهینامه ایزو ، استاندارد ایزو ، شرکت گواهی دهنده ایزو ، مشاوره ایزو ، مشاور ایزو، اخذ ایزو،ایزو 9001 ، الزامات ایزو
  • ایزو چیست؟
    ایزو، گواهینامه ایزو ، استاندارد ایزو ، شرکت گواهی دهنده ایزو ، مشاوره ایزو ، مشاور ایزو، اخذ ایزو،ایزو 9001 ، الزامات ایزو

آخرین مقالات


پرداخت آنلاین توسط کلیه کارت های عضو شبکه شتاب بانکی
تمامی خدمات این فروشگاه ، حسب مورد ، دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می باشد و فعالیت این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می باشد .

بالا