اظهارنامه ارزیابی در EFQM قسمت بیست و ششم


اقدامات انجام شده (شامل : رويكردها، نحوه استقرار و ارزيابي و بازنگري):

رويكرد:
در راستاي دستيابي به اهداف پيش بيني شده در اجراي برنامه 10 ساله توسعه برق در استان خوزستان و كهگيلويه و بوير احمد و بمنظور انتقال انرژي مورد نياز با توجه به رشد بار حدود 8 درصدي ساليانه در مناطق تحت پوشش ، نيازمند احداث پستها و    خطوط جديد بر اساس موافقت نامه مصوب ابلاغي مي باشد كه توسط طرحهاي توسعه برق به اجرا در مي آيد.
طراحي پستها و خطوط انتقال با توجه به مطالعات اوليه طرح ،شرايط محيطي ، اولويت منطقه اي و محل اجراي طرح تعيين          مي گردد و با ارائه داده هاي مقدماتي طرح انجام و توسط بخش هاي كارشناسي مورد تجزيه و تحليل قرار مي گيرد. تهيه طرح نهائي توسط كارشناسان و گروههاي مهندسي ذيربط پس از كنترل هاي لازم و بر اساس ضوابط و استانداردهاي فني و مهندسي انجام مي پذيرد اجراي پروژه هاي مصوب (داراي مجوز سازمان برنامه و بودجه و شركت توانير)در چارچوب اولويت هاي تعيين    شده و بر   مبناي موافقت نامه طرح و همچنين با توجه به منابع مالي واعتبارات مصوب سازمان برنامه ريزي و بودجه ساليانه با عنايت به نياز توسعه در مناطق شهري و صنعتي انجام مي پذيرد. طبق آمار و ارقام ثبت شده در سال83 برق منطقه اي خوزستان ، ظرفيت  نصب شده تا پايان سال 83 در قالب طرح احداث پستها معادل 481/14 مگاولت آمپر و خطوط معادل 6040  كيلومتر       مدارمي باشد .

استقرار:
بر اساس رشد بار منطقه اي و با توجه به ظرفيتهاي منصوبه درشبكه انتقال و همچنين نياز به توسعه هاي زيربنائي و از طرفي شرايط محيطي ،مطالعات مقدماتي طرح انجام شده و به تصويب كميته هاي برنامه ريزي برق منطقه اي ميرسد. نياز به بهره برداري از پروژه ها در زمانهاي تعيين شده در كميته هاي مذكور مورد بررسي و تجزيه و تحليل قرار گرفته و پس از اخذ مجوزات لازم جهت اجرا،ابلاغ مي گردد.بودجه پيشنهادي طرحها بر اساس اولويت پروژه هاي مصوب طبق جلسات ساليانه با سازمان برنامه و بودجه و سازمان توانير صورت مي گيرد.

ارزيابي و بازنگري :
كنترل داده هاي طرح پس از ارزيابي مقايسه اي ، پيمايش ميداني و بازنگري در پيش نويس بودجه هاي مصوب به دليل وجود  فاصله زماني زياد بين تصويب بودجه پيشنهادي و تنظيم بودجه ابلاغي انجام مي شود و از طرفي كنترل و ارزيابي طرح و نياز به تغييرات با بررسي مجدد آن ، پس از بحث در كميته هاي فني ذيربط صورت مي گيرد و در صورت نياز به تغيير ، به برنامه ريزي سازمان  توانيراعلام و مجوزات اصلاحي در اين خصوص نيز اخذ مي گردد. در اين راستا چنانچه نياز به تغيير منطقه و محل اجراي طرح باشد بودجه پيشنهادي آن نيز در اصلاحيه بودجه تغيير و اقدامات لازم در اين خصوص صورت مي گيرد.
واژه های مرتبط: ایزو، گواهینامه ایزو ، استاندارد ایزو ، شرکت گواهی دهنده ایزو ، مشاوره ایزو ، مشاور ایزو، اخذ ایزو،ایزو 9001 ، الزامات ایزو



ثبت نظر شما

نام :

ایمیل :

نظر :



  • ایزو کارت چیست ؟
    با مزایای ایزو کارت آشنا شوید
  • ایزو چیست ؟
    سازمان جهانی استاندارد سازی
  • ایزو 9001
    استاندارد جهانی مدیریت کیفیت
  • ممیزی ایزو
    راهنمای نحوه ممیزی
  • شرکت گواهی دهنده ایزو
    معایب سیستم های سنتی اخذ ایزو
  • استاندارد محیط زیست
    ایزو 14001 : استاندارد جهانی محیط زیست
  • ممیزی ایزو
    روش اجرايي مميزي داخلي ایزو , استاندارد ایزو , پیاده سازی ایزو , روش اجرایی ایزو,
  • مستندات ایزو
    راهنمايي هاي براي تهيه مستندات سيستم مديريت كيفيت ایزو , گواهینامه ایزو , دستورالعمل ایزو , ایزو18001,
  • نظامنامه ایزو
    نظامنامه کيفيت ایزو , ایزو 9001, دانلود ایزو , پیاده سازی ایزو,
  • اخذ گواهینامه ایزو
    ایزو، گواهینامه ایزو ، استاندارد ایزو ، شرکت گواهی دهنده ایزو ، مشاوره ایزو ، مشاور ایزو، اخذ ایزو،ایزو 9001 ، الزامات ایزو
  • ایزو چیست؟
    ایزو، گواهینامه ایزو ، استاندارد ایزو ، شرکت گواهی دهنده ایزو ، مشاوره ایزو ، مشاور ایزو، اخذ ایزو،ایزو 9001 ، الزامات ایزو

آخرین مقالات


پرداخت آنلاین توسط کلیه کارت های عضو شبکه شتاب بانکی
تمامی خدمات این فروشگاه ، حسب مورد ، دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می باشد و فعالیت این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می باشد .

بالا