تغییرات مثبت در روز جهانی استاندارد 2013

 

روز جهانی استاندارد که همه ساله در 14اکتبر جشن گرفته می شود ،به پرداخت ادای احترام به تلاش های فراوان هزاران نفر از کارشناسان در سراسر جهان که در سازمان های ISO. IEC. ITU و به منظور توسعه استانداردهای بین المللی داوطلبانه همکاری می کنند،تا در نتیجه این تلاش ها به تسهیل تجارت، نشر دانش و پیشرفت های فناورانه  دست یابند.

استانداردهای بین المللی نماینده نظر اجماع کارشناسان برجسته جهان در بخش های مختلف صنعتی از بهره وری تا حمل و نقل، سیستم های مدیریت، تغییرات اقلیمی، خدمات و درمان، ایمنی و فناوری اطلاعات می باشند.تمامی اینها گردهم آمده تا بصورت داوطلبانه دانش خود را در خدمت منافع عمومی گذاشته تا  استانداردهایی را تدوین نمایند که علاوه بر سهیم بودن تمام کشورها در نوآوری یک چارچوب واحد تجارت، دولت و جامعه را برای تغییرات مثبت فراهم نمایند.

کمیسیون بین المللی برق (IEC)، سازمان بین المللی استاندارد(ISO)، اتحادیه جهانی مخابرات(ITU) ،این سه سازمان بزرگ و عمده استاندارد سازی در دنیا تحت عنوان"همکاری های جهانی استاندارد یا WSC" متعهد به همکاری با یکدیگر شده اند.و هر ساله روسای این سازمان ها پیام مشترکی که مضنون روز جهانی استاندارد در آن سال می باشد را منتشر می نماید.

متن ترجمه شده بخشی ازآخرین اخبار ایزو در این لینک می باشد.



ثبت نظر شما

نام :

ایمیل :

نظر :



آخرین اخبار


پرداخت آنلاین توسط کلیه کارت های عضو شبکه شتاب بانکی
تمامی خدمات این فروشگاه ، حسب مورد ، دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می باشد و فعالیت این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می باشد .

بالا