مراقبت از سالمندان


بهره وری یک خانه سالمندان ایرلندی از سیستم مدیریت یکپارچه

خانه سالمندان بریدهاون (Bridhaven) در شهر مالو ایرلند اظهار دارد اولین سازمان پرستاری و نگهداری در بریتانیا و ایرلند است که گواهینامه های ایزو 9001، ایزو 14001 و OHSAS 18001 را همزمان داراست، و استانداردهای کیفیت، زیست محیطی و ایمنی و بهداشت شغلی را در یک سیستم مدیریت واحد ادغام کرده.

این سازمان  134 تخت خوابی با ارائه خدمات مراقبتی و پرستاری بلند مدت و بهگرا بزرگترین سازمان خارج از دوبلین حساب می شود. این سازمان در 1989 تاسیس گردیده و دارای 125 پرسنل است. عملکرد این سازمان در زمینه خدمات ایمنی سلامت و مراقبت اجتماعی در ایرلند فراتر از استانداردهای (HIQA) [مرکز کفیت و اطلاعات بهداشت و سلامت] است.

ساکنین این خانه روزانه می توانند فعالیتهای مورد علاقه خود را از بین گزینه های متعدد انتخاب کنند، مانند فعالیتهای هنری و صنایع دستی، بازی های گروهی، نمایش فیلم های کلاسیک، کلاس های ورزشی، فیزیوتراپی، و مراجعه منظم به کلیسا. این خانه همچنین دارای یک کمیته از ساکنین فعال است که در زمینه سازمان دهی خانه سالمندان شریک است.

حرکت به سوی تعالی

پائول راچفورد مالک خانه سالمندان بریدهاون میگوید: «ما حرکت خود بسمت تعالی را از سال 2004 با فلسفه ایجاد خدمات مراقبتی بی نقص و باکیفیت آغاز کردیم. تیم ما سخت تلاش کرده تا این استانداردها را برقرار نگهدارد و بریدهاون به سازمانی تبدیل شده که پیوسته درحال ارتقا و پیشرفت نیروی انسانی، پروسه ها و خدمات است تا نگهداری و مراقبت مناسب از مشتریان سالخورده تضمین گردد. با اینکه به دست آوردن و حفظ استانداردهای جهانی بر اساس ایزو و OHSAS کاری دشوار است اما با مشاهده نتیجه نهایی که برای مصرف کننده نهایی (در اینجا ساکنین خانه سالمندان) در پی دارد ارزش این کار مشخص می شود.»

از پائول راچفورد درباره علت یکپارچه سازی سیستم های مدیریت پرسیده شد و اینکه این کار چه فوایدی برای خانه سالمندان دارد.

«ما این کار را برای به هم پیوستن پروسه های تجاری انجام دادیم. احساس کردیم که سال 2010 زمان درستی برای انجام این کار است زیرا در آن زمان ما درحال انجام تغییرات و توسعه سازمان خود بودیم و انجام اینکار آسانتر بود. کیفیت باید خط مشی اصلی در اعمال ما باشد زیرا تمام فعالیتهای مراقبتی در بریدهاون کیفیت محور هستند. پیاده سازی استانداردها به ویژه در مدیریت پروسه های داخلی و خانگی به ما کمک کرده.»

در زمان آماده سازی برای اجرای استانداردها، سازمان تمام مدیرانش را درباره الزامات استانداردهای یکپارچه توسط مشاوران آموزشی خارج از سازمان آموزش داد.

آقای راچفورد اقتباس استانداردها را برای خانه سالمندان بسیار مناسب و سودمند دانست. «ما از هم اکنون شاهد مزایای بزرگی در هزینه ها و خریدهای خود بوده ایم. حالا تمام تامین کنندگان مطابق با روند ما عمل می کنند. تمام خریدها باید دارای سه دستور خرید باشند و در نهایت به امضای خود من برسند. پرداخت حقوق ماهانه بصورت الکترونیک انجام میشود.» وی نتیجه گیری کرد ایزو های 9001 و 14001 به خوبی مکمل استانداردهای خانه های سالمندان هستند و به خانه بریدهاون در ارائه خدمات با کیفیت به مشتریان کمک می کند.

اخیرا آقای راچفورد جایزه سالیانه مدیر برتر را از MCC (اتاق بازرگانی مالو) به دلیل تلاش های او وتیمش در زندگی تجاری و اجتماعی دریافت کرده. سازمان بریدهاون از بین 75 سازمان دیگر که در رقابت شرکت کرده بودند برگزیده شد.



ثبت نظر شما

نام :

ایمیل :

نظر :



  • ایزو کارت چیست ؟
    با مزایای ایزو کارت آشنا شوید
  • ایزو چیست ؟
    سازمان جهانی استاندارد سازی
  • ایزو 9001
    استاندارد جهانی مدیریت کیفیت
  • ممیزی ایزو
    راهنمای نحوه ممیزی
  • شرکت گواهی دهنده ایزو
    معایب سیستم های سنتی اخذ ایزو
  • استاندارد محیط زیست
    ایزو 14001 : استاندارد جهانی محیط زیست
  • ممیزی ایزو
    روش اجرايي مميزي داخلي ایزو , استاندارد ایزو , پیاده سازی ایزو , روش اجرایی ایزو,
  • مستندات ایزو
    راهنمايي هاي براي تهيه مستندات سيستم مديريت كيفيت ایزو , گواهینامه ایزو , دستورالعمل ایزو , ایزو18001,
  • نظامنامه ایزو
    نظامنامه کيفيت ایزو , ایزو 9001, دانلود ایزو , پیاده سازی ایزو,
  • اخذ گواهینامه ایزو
    ایزو، گواهینامه ایزو ، استاندارد ایزو ، شرکت گواهی دهنده ایزو ، مشاوره ایزو ، مشاور ایزو، اخذ ایزو،ایزو 9001 ، الزامات ایزو
  • ایزو چیست؟
    ایزو، گواهینامه ایزو ، استاندارد ایزو ، شرکت گواهی دهنده ایزو ، مشاوره ایزو ، مشاور ایزو، اخذ ایزو،ایزو 9001 ، الزامات ایزو

آخرین مقالات


پرداخت آنلاین توسط کلیه کارت های عضو شبکه شتاب بانکی
تمامی خدمات این فروشگاه ، حسب مورد ، دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می باشد و فعالیت این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می باشد .

بالا