بازبینی بعدی ایزو9001:2015


از زمان ایجاد اصلاحاتی جزئی در ایزو 9001 در سال 2008، SC2 تحقیقات گسترده ای جهت بازبینی بعدی اساسی انجام داده است ( در حال حاضر برای 2015یش بینی می شود) این بازبینیها شامل اقدامات ذیل می باشد:

- ایجاد یک طرح استراتژیکی بلند مدت برای SC2 و تولیداتش

- برگزاری چندین کارگاه آموزشی در طول جلسات عمومی SC2 که شامل ارتباط با کاربران استانداردهای ایزو 9001 و ایزو 9004 می باشد.

- مشارکت در فعالیتهای گروه همکاری فنی مشترک ایزوTMB. این فعالیتها در راستای افزایش همکاری استانداردهای سیستم مدیریتی ایزو می باشد که از طریق ایجاد یک ساختار مشترک عالی رتبه، تعاریف مشترک و برخی مقالات مشترک صورت می گیرد. ( این مقالات تحت عنوان الحاقیه اس ال در مقررات ایزو منتشر شده است)

- بررسی جدیدترین گرایشات در مدیریت کیفی. از جمله آنالیز مفاهیم جدیدی که جهت بازبینی آتی ایزو 9001 و ایزو 9004 ممکن است توسط شرکتها مورد توجه قرار بگیرد.

- بررسی داده های به دست آمده از کاربران فعلی و کاربران احتمالی ایزو 9001 و ایزو 9004 از طریق اینترنت که به ده زبان مختلف و با 11722 پاسخ از 122 کشور جهان به دست آمد.

نتایج این فعالیتها به همراه بررسی سیستماتیک ایزو 9001 که در مارس 2012 انجام شد نشان می دهد که علارغم رضایت مطلوب ازنسخه فعلی این استاندارد، بیشتر مردم خواهان نوعی بازبینی هستند.

این بازبینی برای آن است تا ایزو 9001 مرتبط با تغییرات زیست محیطی بوده و مطمئن باشیم که همچنان با وجود این استاندارد سازمانها می توانند کالاهایی تولید نمایند که نیازهای مصرف کننده و پیش نیازهای نظارتی، اجرایی وقانونی رابرطرف می نماید.

واژه های مرتبط: ایزو، گواهینامه ایزو ، استاندارد ایزو ، شرکت گواهی دهنده ایزو ، مشاوره ایزو ، مشاور ایزو، اخذ ایزو،ایزو 9001 ، الزامات ایزو



ثبت نظر شما

نام :

ایمیل :

نظر :



  • ایزو کارت چیست ؟
    با مزایای ایزو کارت آشنا شوید
  • ایزو چیست ؟
    سازمان جهانی استاندارد سازی
  • ایزو 9001
    استاندارد جهانی مدیریت کیفیت
  • ممیزی ایزو
    راهنمای نحوه ممیزی
  • شرکت گواهی دهنده ایزو
    معایب سیستم های سنتی اخذ ایزو
  • استاندارد محیط زیست
    ایزو 14001 : استاندارد جهانی محیط زیست
  • ممیزی ایزو
    روش اجرايي مميزي داخلي ایزو , استاندارد ایزو , پیاده سازی ایزو , روش اجرایی ایزو,
  • مستندات ایزو
    راهنمايي هاي براي تهيه مستندات سيستم مديريت كيفيت ایزو , گواهینامه ایزو , دستورالعمل ایزو , ایزو18001,
  • نظامنامه ایزو
    نظامنامه کيفيت ایزو , ایزو 9001, دانلود ایزو , پیاده سازی ایزو,
  • اخذ گواهینامه ایزو
    ایزو، گواهینامه ایزو ، استاندارد ایزو ، شرکت گواهی دهنده ایزو ، مشاوره ایزو ، مشاور ایزو، اخذ ایزو،ایزو 9001 ، الزامات ایزو
  • ایزو چیست؟
    ایزو، گواهینامه ایزو ، استاندارد ایزو ، شرکت گواهی دهنده ایزو ، مشاوره ایزو ، مشاور ایزو، اخذ ایزو،ایزو 9001 ، الزامات ایزو

آخرین مقالات


پرداخت آنلاین توسط کلیه کارت های عضو شبکه شتاب بانکی
تمامی خدمات این فروشگاه ، حسب مورد ، دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می باشد و فعالیت این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می باشد .

بالا