در سازمان سوابق مورد نيازبراي تامين شواهدي دال بر انطباق با نيازمنديها و همچنين عملکرد موثر سيستم مديريت کيفيت بايد ايجاد و نگهداري شود.اين روش اجرايي براي اطمينان از شناسايي ، بايگاني و حفاظت و بازيابي، مدت نگهداري و تعيين تکليف سوابق کيفي در سازمان ايجاد مي گردد.
پس از تصويب جدول سوابق کيفيت توسط نماينده مديريت در واحدهاي سازمان توزيع مي گردد و مديران واحدها موظف به رعايت شرايط مطرح شده در اين ليست مي باشند.در بخشهايي که تغييرات مدارک سازمان مطابق روش اجرايي کنترل مدارک بر ساختار سازمان تاثير گذار باشد، نماينده مديريت موظف به بازنگري و به روز اوري اين جدول مي باشد.
در نهايت کليه مدارک مورد تاييد مدير ارشد قرار گرفته و سوابق کيفيت در زونکن تضمين کيفيت ثبت و نگهداري شده و فقط نماينده مديريت مسئول رسيدگي و دسترسي به اين سوابق مي باشد.
بمنظور حفظ و کنترل سوابق کيفيت رايانه اي مدير تضمين کيفيت در دوره هاي سه ماهه از اين مدارک به صورت بک آپ گيري بر روي CD اقدام مي نمايد . اين CD ها در محل مناسب نگهداري مي شود.
واژه های مرتبط: ایزو، گواهینامه ایزو ، استاندارد ایزو ، شرکت گواهی دهنده ایزو ، مشاوره ایزو ، مشاور ایزو، اخذ ایزو،ایزو 9001 ، الزامات ایزو
ایمیل :
نظر :